What about now?

What about now?
What about today?
What if you’re making me all that I was meant to be?
What if our love never went away?

What if it’s lost behind words we could never find?
Baby, before it’s too late,
What about now?

Okej, Abbe jag gillar också westlife
Denna låten är super och jag älskar att drömma mig
bort i kärlekstexter.
´
Jag ti´ttar på Mammas pojkar och jag gillar det också
jag vet att det är idiotiskt men fan så roligt just därför!
Sitter ensam i lägenheten, har sett två kärleksfilmer
"Penelope" och "suburban girl". Penelope var gullig och en skvätt
tårar fick komma i slutet precis osm det ska vara!
Käkar kardemumma skorpor och myser bland ljus och adventsljusstakar.


Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0