Mitten av veckan

Nu går det åt rätt håll jajemensan, onsdag och bara två dagar kvar till heeelg!
Denna helg är innehållsrik vill jag lova, puh !
Lilla Anna är lite trött på skolan tyvärr, inte så bra alls..

Har städat mitt rum och garderob och det blev jättebra.
Min garderob är den bästa! Jag har bara lite för mycket kläder tillochmed
för den. Men sen är ju kläder fruktansvärt kuul!

Hittade ett recept som såg supersött ut,
speciellt nu i vinter. Då behöver man detta:
Tamtam tam taaa JORDGUBBSBULLAR!
Lite udda men dem såg sååå goda ut! Gå in på recepten.se så
slipper jag lägga in ett sådant mega recept. PRÖVA!




Min dubbeldörrade älsklingsgarderob plus en bild på mig från idag tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0