Läskigaste dagen

Igår var en av de läskigaste dagarna i mitt liv kan jag säga.
Vi var med kalle på en vanlig tandläkar undersökning och han skulle
få lugnande. Men det lugnande medlet som var en jättelåg dos satte fel
och gick direkt upp till hjärnan så efter 15 sekunder började det rycka i kroppen
och han föll ihop. Den boxen han stod i var så liten så han slog i sig överallt och nacken hamlade konstigt.
JAg var så rädd att han dog så jag visste inte vad jag skulle göra,
och hade det vvart en vanlig dos och inte den lägre dosen hade han dött.
Vi hade tur och efter 40 hemska minuter på golvet reste sig Kalle upp
med viss vinglighet men iallafall levande!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0