Anna panna

jag är sjuk. blä. släng dig i väggen halsen. Och resten av kroppen.
släng er i väggen allihop. usch. blä blä blä.

Halsen strejkar, likaså huvudet och rygg. I ryggen ingår
även nacken så varsegoda njut av en sjukling. Åh vad kul.

Jaja sluta tycka synd om mig själv. Klarade iallafall excell
provet galant och sedan såg jag på 2012 som var jättebra!
Speciellt för en pojkvän som tycker om specialeffekter.. Hrm.
-ÅH shit, du fattar inte hur snyyyggt det där är gjort! Så sjukt snyggt!
-Nej för jag är dum i huvudet så jag tror att det är på riktigt..

Haha ironi är bra grejer!
Trädgårn på Fredag med partypinglorna Hannsi och Kajsi
plus några grabbs. Blir bra! Bort med sjukdom bort med sjukdom...


Bild från Karpathos för två år sedan. Åhhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0